Uudised

Noorsoopolitseinik: lastel on helkurid üldjuhul olemas, kuid eksitakse nende kasutamisega

  • Autor:Politsei- ja Piirivalveamet
  • 09 Detsember 2011

6. detsembri hommikul külastasid Põhja Prefektuuri noorsoopolitseinikud Tallinna Sikupilli keskkooli ning kontrollisid helkurite olemasolu. Üldiselt olid lastel helkurid olemas, kuid eksiti nende kinnitamisel õigesse kohta - paremale poole põlve kõrgusele.

 

Konverents käsitleb õpetajate ja õpilaste vaimset tervist Tallinna koolides

  • Autor:Sotsiaalministeerium
  • 09 Detsember 2011

9. detsembril toimub SEYLE projekti konverents, kus käsitletakse Eesti õpetajate ja õpilaste vaimset tervist võrdluses teiste Euroopa maadega.

 

Sotsiaalministeerium viib haridusliku erivajadustega õpilaste koolide tervishoiuteenused võrdsetele alustele

  • Autor:Sotsiaalministeerium
  • 09 Detsember 2011

Sotsiaalminister Hanno Pevkur allkirjastas määruse muudatuse, mis tagab kõikides haridusliku erivajadustega õpilastele suunatud koolides kvaliteetse koolitervishoiuteenuse kättesaadavuse võrdsetel alustel ehk sõltumata sellest, kas tegemist on riigi-, munitsipaal- või eraerikooliga.

 

Tervise Arengu Instituut alustab koolipuuviljakava hindamist

  • Autor:Tervise Arengu Instituut
  • 09 Detsember 2011

Tervise Arengu Instituut alustab riikliku koolipuuviljakava hindamist Eesti koolides. Uuringu eesmärk on välja selgitada koolipuuviljakava efektiivsus ja märgatavus koolides, samuti uurida laste harjumusi ning eelistusi puu- ja köögiviljade söömisel.

 

Uimasti- ja seksuaalharidus vajab tänapäevast lähenemist ja tugisüsteeme õpetajatele

  • Autor:Tervise Arengu Instituut
  • 01 Detsember 2011

Eesti koolides läbi viidud uimasti- ja seksuaalhariduse hetkeseisu ja barjääre kaardistav uuring näitas, et riigi poolt on loodud koolisüsteemis eeldused nende valdkondade käsitlemiseks – uus riiklik õppekava sisaldab kohustuslike teemadena senisest enam võimalusi õpilaste turvalise käitumise toetamiseks. Kuid pidev teabe juurdevool, meedia mõju ja ühiskonnas valitsevad vastuolulised hoiakud muudavad nende teemade käsitlemise keerukaks. Sellest tulenevalt tunnevad õpetajad puudust õpetamist toetavatest tänapäevastest õppematerjalidest ning koolitustest.