Uudised

Levinud kopsuhaigus on surma põhjuste seas 4. kohal

  • Autor:Qvalitas Arstikeskus AS
  • 20 November 2013

 

Täna, 20. novembril on ülemaailmne kroonilise obstruktiivse kopsuhaiguse (KOK) päev. Arenenud riikides põeb kopsuhaigust ligi 10% elanikkonnast ja hetkel on KOK surma põhjuste seas 4. kohal. Põhiliseks riskigrupiks on keskealised mehed ja linnaelanikud ning haiguse levimus suureneb koos eaga. Ka Eestis põevad haigust kümneid tuhanded inimesed, kuid arsti juurde haigust kontrollima jõuavad neist paraku vähesed.

 

Noorte terviseprojektid keskenduvad liikumisvõimaluste ja sportimise suurendamisele

  • Autor:Tervise Arengu Instituut
  • 19 November 2013

Tervise Arengu Instituudi noorte terviseteemaliste projektide konkursile TEIP ehk Tervist Edendava Idee Projekt saabus sel aastal 82 tööd, neist 57 põhikooli ja 25 gümnaasiumi vanuserühmast. Oma projektides keskendusid noored enim liikumise ja sportimise võimaluste parandamisele, et leida arvuti taga istumisele alternatiive, samuti soovitakse parandada toitumisharjumusi.

 

Parimad tuleviku koolisöökla pildid tehti Tartus ja Paluperas

  • Autor:Tervise Arengu Instituut
  • 21 November 2013

Tervise Arengu Instituudi korraldatud õpilaste omaloomingukonkursile „Koolisöökla aastal 2050" laekus sel aastal kokku 232 tööd. Võidutööd olid Palupera Põhikooli ning Tartu Vene Lütseumi õpilastelt, parima video auhind läks Tallinna 21. Kooli.

 

Alla kolmandiku Eesti lastest teab, et iga päev tuleb süüa vähemalt viis peotäit puu- ja köögivilja

  • Autor:Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda
  • 18 November 2013

Tänavu septembris viis uuringufirma TSN EMOR Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja (EPKK) tellimusel läbi uuringu, mille eesmärgiks oli saada ülevaade Eestis elavate laste teadlikkusest puu- ja köögiviljade tarbimise olulisuse kohta.

 

Algab HIV teavituskampaania “Riskid või testid?”

  • Autor:Terve Eesti SA
  • 26 November 2013

11. novembril algas HIV teavituskampaania „Riskid või testid?". Tegu on 2013. a suvel toimunud üle-eestilise HIV-testimistuuri jätkutegevusega. Kampaania raames levitatakse kinodes, meedias ja sotsiaalmeedias HIV-teemalisi sotsiaalreklaami klippe ning HIV-positiivsete inimeste lugusid.