Sündmused
Sündmus
- Sündmus:
- Kampaania "Soola pane kahvliga"
- Toimumise aeg:
- 07. aprill 2013 – 21. aprill 2013 
- Korraldaja:
- Tervise Arengu Instituut
Info
Tervise Arengu Instituudi korraldatava kampaania eesmärk on suunata ja õpetada sihtrühma lugema ning võrdlema tootepakendeid, et vähendada valmistoodetest saadava soola tarbimist. Soovime suurendada teadlikkust, et inimene vajab maksimaalselt 5 grammi ehk 1 triiki teelusikatäie soola ööpäevas.
Kampaania sihtrühmaks on naised vanuses 18–49, kes hoolitsevad toidulaua eest ja on peamised ostude tegijad poes.
Liigne soolatarvitamine on tervisele kahjulik. See võib tõsta vererõhku ning suurendada südamehaiguste, infarkti ja ka osteoporoosi riski.
Umbes 80% soolast saame poest ostetud valmistoitudest ja toiduainetest, ülejäänu lisatakse ise toiduvalmistamisel juurde. Seetõttu on eriti oluline jälgida pakenditelt toodete soolasisaldust.
Külasta kampaania veebilehte, kust leiad ka soolakalkulaatori, mis aitab arvutada soola koguse söödud toidust ja võrdleb seda maksimaalselt lubatuga, samuti võimaldab erinevate toitude ja toiduainete soolasisaldust võrrelda juba poes.
Loe ka kampaania pressiteadet.
Pressiinfo: Maris Jakobson, Tervise Arengu Instituudi avalike suhete nõunik, tel 659 3906, mob 5302 2737, maris.jakobson@tai.ee
Kampaaniat rahastab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmi „Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013–2014" raames.
-
-
Saada kiri: toimetaja@terviseinfo.ee